WebGL teszt (diplomamunkám átirata webre)

A WebGL megjelenésével és azzal, hogy egyre több böngésző kezdte el támogatni ezt a technológiát, lehetőségem nyílt OpenGL tudásomat kipróbálni a webes környezetben. Ezért arra gondoltam, hogy a Diplomamunkámat továbbfejlesztem és átültetem webes környezetbe. Így született meg ez a program, amely a three.js keretrendszert is használja. A three.js keretrendszer megkönnyíti a WebGL beüzemelését és további hasznos részei is vannak, mint például a textúra betöltő vagy a shader betöltő.

 

Ahelyett, hogy írnék egy regényt arról, hogy miket és milyen technikákat használ a program, inkább nézzük meg a képeket vagy magát a programot, ami a cikk végén egy linken el is indítható.

 

Képek az alkalmazásról:

 

 

 

Figyelem a textúrákat meg kell várni még letölti a böngésző, ez eltarthat egy ideig. Továbbá érdemes egy modern böngészőt használni pl Google Chrome-ot.

A webes alkalmzást itt lehet elindítani.

Irányítás: Belekattintás után w,a,s,d +egér bal illetve jobb gomb a gyorsabb mozgáshoz.

 

 

2019 © Robert Girhiny